TERINGIN ~


assalamualaikom :D
malas na berbasi - basi 
teros straight to the hell laa yea .
eh bahasa kasar . harap maaf :p
okay okay , teros terang jea laa .
aku teringin nak wat Twitter tauuu





 and and , Skype jugak  -____-





teringin sangat .
tade laa sangat .
teringin jugak laa .
tp tak teringin jugak .
ade ckit ckit jea laa .
eh tp bnyak gk rase teringin aku tuh .
ape punye banyak daa kau teringin neh .
okay da , AKU TERINGIN SANGAT  -,-
and andd , yg paling gian aku na wat skang adalah Twitter x)
aish , jakun betol .
org laen da berzaman ade Twitter dgn Skype ,
kau baru na join . haktuiihh ! >.<
meh meh , kita flashback balek zaman mude mude dulu . ahak :p
laman web yg mula mula skali aku join ;



aku start addicted dgn interner mase umo 10 tahon / darjah 4
kaka aku yg aja . jaat kan ? Haha
bkn maen dulu aku cet , name pon tah hape hape aku gune .
tk engat da pon :p
tp aku gune emel kaka aku punye . hehe
mase aku umo 11 ke 12 tahon baru laa ade emel sndirik . cewahh . Haha
neh plak addicted aku yg kedua ;


dasat betol gian aku mase ber - Frenster dulu .
da da , mls na engat cite lame . wakaka
paswed pon ak tk engat da  -___-
neh plak yg ketiga ; sabaa nooo , bnyak lagi neh x)



jeng jeng , yg neh aku tk gian sgt dulu .
sbb tk rmai sgt frens kat Myspace . sobss -,-
okay da , emo lebey plak minah neh .
and and , yg neh aku konpem sume ade kan kan
sape tade lebey baek kau pegy terjon bangunan skang .
ape gune hidop lau tade . hehe
okay tipu , jangan terjon !
kang tk psal psal belog aku kena sman sbb mencabar org bunuh diri plak :p



yeah , Fesbuk !
pagi petang tengah hari siang malam subuh , asyik hadap benda neh jea
aish , dasat betol >.<
pastu ade lg satu yg aku addicted skang .
neh haa , pembawa masalah kepada mase tido aku yg tk cukop ;


haa neh neh . tawu tk ape ?
bkn name singkatan kpd Tenuk atau Tenggiling yea .
neh Tumblr :)
buah aty aku yg baru . asyik detim jea 24 jam ;p
eh lupe daaa .
ade lg satu laa .
yg neh ;


Formspring :p
kaunter pertanyaan bg spesis spesis yg suke jaga tepi kain orang
tp kain sndirik KOYAK . boo !
okay da , tanak carik gado  -.-'
andd , kesimpulan pade tajok post aku arineh ,
aku naaaaa saangaaatttttt wat Twitter ngn Skype  -,-
okay da laaaa .
letey da mencarot sorang sorang .
k bai . iloveyouu :D




segala LIKE dan komen , amat amat di hargai . iloveyouu! :D

2 flying kiss ♥:

MissyNursy ♥ said...

haha..ingat lg, dulu2 jakun ngan frenzter! then, bile dh de FB, frenzter terus deactivated! lupe diri tul!hee..

EM - Elahh Muhamad said...

@MissyNursy ♥ Haha , tawu tkpe . paswed Frenster nan Myspace pon da lupe da xD