People etu manusia .

heyy u olss , assalamualaikom :D
okayy , tajok post mmg mcm owg sengal jep kan .
tanak bace ? silakan slow slow pegy click tanda cross kaler merah sblah kanan kat ats tuh yea :)
aineh na story mory glory psal member member kat Fb .
act aku tatau na post psal ape then aku maen hentam keromo jep tros na wat post neh .
aku ade a lots of friends kat Fb .
beratus ratus tuh kire a lots laa kan ?
but , a few of jep yg aku salu keep in touch .
yg laen mcm , Erk sombong or what ?
ta ksah laa , takan kalau kte ade dua ratus ribu , dua ratus ribu tuh jgk kte na keep in touch kan ?
mmg kuar peluh laa kalau na keep in touch sowg sowg , na pegy wall sowh sowg then say HYE ! :P
konklusinya , aineh aku na memperkenalkan watak watak utama lam Fb aku . ngehngeh
means dorng neh yg salu keep in touch laa . tp ta sume laa aku keep in touch . tekan bawah pleasee :)

The first one ,
 
macikk Atyn ! sy sayang beliau ! ;D
macik neh amat amat laa baek okeh .
ta penah lg kot jumpe nan owg yg friendly cm die at Fb .
mle mle dia add , ak approve jep even ta knal . hee
then ktorng start wall-to-wall .
Eh eh sengal laa minah neh ! Haha
nan klaka nya , nan giler giler nya ,
mmg layan abes laa komen nan bdk neh ;P
amat beharap dpt jumpe nan die at luar -blind date- Haha
tp mustahil kott , die jaoh nun di Georgetown ,
aku plak at Klantan .
amat mustahil kan ? :/
pape pon , sy sayangg anda ! <3
ini Fb beliau : Shuka Kechik

The second one ,
 
okay , the second one is , Wawa syg !
aku sayang mung ! ;)
lawa kan bdk neh ? gram na pulas pulas pp mung ! ;D
my best buddies since skola rendah lg .
amat amat rinduu kat die , almost a year suda ta jumpe .
sejak jd owg Kb , da ta engt owg KKrai eh ?
meh laa Krai weh ! bole aku hug mg puas puas ! hee ~ :D
sila kunjungi belog beliau di alamat : http://girlprivateroom.blogspot.com/

Third ,
nahh , neh plak macikk Dey ! ;)
ex schoolmates dulu , Zainab School .
at skola dulu jarang jumpe sbb blok laen laen ,
kalau jumpe mesti kecoh !
sbb dua dua byk mulot :D
now salu jgk laa komen komen at Fb ,
agak sedikit sengal laa die neh .
salu bikin aku gelak sowg sowg .
heyy , aku tawu mg gano so be strong deh :)
jgn mikir sgt laa nnt mg koho gilo . Haha
neh Fb beliau : Dey Sulaiman :)

Fourth ,
Nuyaa , iloveyouu :D
saem baek aku ! since Form 1 smpai laa skang :)
rinduu gilerr vavi laa kat mg , ble bole jumpe neh ?
ade gpo gpo , aku msti cito koe mg .
memey saem aku laa mg neh !
aku sayang mung deh , engat tuh ;)

Fifth ,
 macikk Syahirah , sayang anda :)
a lots of memories with her .
aihh , rinduu ! ble laa plak bole wat jahat nan bdk neh .
dulu salu wat jahat nan dia skali nan Pkah . Haha xD
even da jrg kontek cam dulu , kwn ttp kwn right ?
aku sayang mung ;)

Sixth ,
my junior :)
bdk neh amat amat laa baek !
* taleh puji lebey lebey , t dy prasan ! ;P
start rapat nan dy since aku skola at Zainab ,
junior yg suke ter sengih sengih bile jumpe. Haha
she is such a strong girl okeh , and congrats dear got an ooserm result for your Pmr ! ;)
sayang awok :)

The last one :
ex schoolmates ,
act ta kontek ane pon nan dy p geram tgok bdk neh , comel ! xD
so aku gatal gatal tgn , curik pict dy then tarok lam belog .
tak dikira kesalahan jenayah kan ? hee

okeh , done !
kepada mangsa mangsa di atas , soryy okeh ?
amek pict korng tanpa amaran awal .
sape suh korng comel sgt . Haha
kalau ade yg aku TERlupa tuh , akan di update kemudian ;)




segala LIKE dan komen , amat amat di hargai . iloveyouu! :D

1 flying kiss ♥:

fathiyyahISMAIL said...

hahaha . thx thx thx :D :D :D