heyy you olss , assalamualaikom :D
okay , pegy skola arineh amat amat menyeksakan .
letey maen kjar kjar ari Khamis aituh tk ilang lg ,
da kna pegy skola balek da .
sumpah seksa -___-
andd aku jalan mcm owg audition nk masuk Gadis Melayu .
punye laa lemah lembot .
ala ala gadis ayu gitu . aww ! Haha
saket kaki laa derr !
nk jea aku jalan gune tangan tdik .

 alahai , rindu budak neh laa ! -____-
* mate beliau terpaksa di tutop bagi mngelakkan orang ramai dapat mngecam siapakah beliau xD
Erk , yg tawu sape kah beliau ini , wat wat tk knal jea laa eh ? hee
* diam diam suda :P name sape ?
gile kau , kalau pict die pon aku da wat camtuh ,
name die haram aku na gtwu . hee
gamba neh kwn aku amek curik curik mase die tido . muahaha
kalau die nmpak pict neh sumpah mengamok ! :D
cpat cpat laa semboh pacik ooii !
kau kan kuat , stakat saket ckit camtuh takan da jd pondan kot ?
* okay , aku tipu . die saket kuat sbb tu laa smpai skang tk semboh semboh >.<
semoga kau cepat sehat , cepat semboh , cepat baek , cepat datang skola ! Hoho
dan semoga Allah memberikan kesembuhan kat kau . Amin!

and good news , pict maen kjar kjar aituh da ade da .
tumgu na upload jea .
na tgok ? sila tumgu di post yg seteros nya yea .
ecece , bajet ade owg na tgok pict kau . keke

segala LIKE dan komen , amat amat di hargai . iloveyouu! :D

0 flying kiss ♥: