I JUST NEED SOMEBODY TO LOVE ♥

heyy , anda kenal mamat ini ? ta kenal ?
yeah , adakah anda penah timgal di dlm hutan afrika dahulu kala ?
kerana agak mustahil apabila seseorg tak kenal nan mamat neh .
utk pengetahuan sume , mamat ini adalah bukan pakwe aku .
*ceh ceh , saje kasi saspen ckit .
malahan , mamat ini tdk mempunyai ape ape kaetan dgn aku.
mahu pon hubungan jarak jaoh .
okayy , behenti ckp pasal si mamat yg knon knon nye comel neh .
* Erk , mmg comel pon ! tp , aku ta menat die okehh .
berbalek kpd title post aku ari neh , act , tgh lyn lagu si mamat Justin neh then tbe tbe nafsu na update blog membuak buak . kekeke
andd lagu neh jgk laa , aku penah layan karaoke nan cousin aku ,
si Ayaa . rinduu nye mase cuti duluu ! >.<
yg taleh blaa , aku balun DUA PULOH lagu karaoke nan Aya . HA HA
rakuss gilerr an ? balek jep uma , sore aku teros mogok tanak kuar .
ta cukop dua puloh lagu , 2 3 ari pastu , ktorng pegy karaoke plak !
kali neh bawak geng ramai ckit . andd aku yg knon knon nye malu malu badak neh , ta nyanyi satu pon lagu ! HA HA
sbb mase tuh ramai sgt cousin cousin aku yg laen . I malu okehh ;D
pastu yg dasat nye , oleh kerana bilek karaoke tuh sempitt plus aku malu na nyanyi dpn rmai rmai , aku nan Aya pon mengambil keputusan , pegy sewa bilek laen . muahaha ~
kali neh aku nan die berdua ajee .
mase tuh teros semangat gilerr na nyanyi . HA HA
lepas campor bahagi darab tambah , neh laa lgu lgu yg aku nan Aya karaoke :D
- I Just Need Somebody To Love
- Biarkan Aku Jatoh Cinta
- My Heart Will Go On
- Dan Bila Esok
- Fall For You
- lagu Peterpan , ta engat ler tajok ape
- When You're Gone
- lagu M Nasir . * silap tekan button mase tuh T_T
aiseyy , ta engat da yg laen laen tuh !
tape laa , bkn na wat sijil pon .
psst , I really enjoy myself having a golden holiday at PDickson ;)
dear mama , let me stay at PDickson for the next holiday yeah ?
andd I really do love PDickson more than I love Kkrai . Haha ;P


p/s : Dear PDickson , wat for me yeah till this holiday , Im coming ~ :D



segala LIKE dan komen , amat amat di hargai . iloveyouu! :D

0 flying kiss ♥: